Angelina Haller

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Obalans i mage skapar obalans i hela kroppen...

Av Angelina Haller - 22 september 2013 19:38

Ja, jag har magproblem och har haft sedan jag jag föddes ... den har dock uttryckt sig på olika sätt under alla år ...men har en röd tråd som gått igenom hela livet ...magsmärtor !

Har sedan 14- års ålder gått till läkaren med mina magbesvär men får omeprasol utskrivet på löpande band trots att jag säger att min mage mår ännu värre utav dom.. magkatarr är inte mitt bekymmer utan förmodligen har jag en väldigt dålig matsmältning.. men DET kan jag jue inte ha utan det är lättare att sätta diagnosen - "Magkatarr" & "IBS" på mig istället för att ta reda på den riktiga orsaken till mina magproblem !

Nu vid 33 års ålder kan jag inte längre äta NÅGONTING utan att må illa & få magsmärtor vilket i sin tur gör att jag knappt vågar äta längre.. men om jag inte äter.. ja, då dör jag ju..och den lilla maten jag ändå trycker i mig kan nog inte min kropp tillgodogöra på rätt sätt heller ... har ett rätt akut läge hära och jag är galet trött på att inte kunna äta ngt öht utan att "få betala" för det efteråt ...


För ett tag sedan så såg mitt livs kärlek till att jag fick komma till en jätte duktig homeopat : http://www.klassiskhomeopati.net/ 

Hon bekräftade det jag misstänkt länge !! .. oerhört dålig matsmältning o med omeprasol så blir det jue ännu värre då den hämmar magsyran o jag har ingen magsyra    !! Ja, inte undra på att man mår skit liksom....


Homeopaten föreslog en del medeciner till mig och magen blev genast bättre   ..men nu har det bra gått tillbaka och starkare medeciner får tas...

Fortsättning följer ....


Ngn som läser detta som har/haft liknande problem ? Hur löser/löste ni detta ?


Ha en bra kväll alla   //Angelina Haller.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelina Haller - 25 september 2013 12:01


Hade en väldigt speciell dröm inatt .... Det var en mardröm och jag vaknade upp mitt i natten storgråtandes och tårarna forsade utan hejd ...MEN jag vet oxå att  den drömmen betydde ngt och det var en rensning från det förgågna  som uppenbarligen l...

Av Angelina Haller - 22 september 2013 19:27

Denna dikt har många redan sett men den e alltid värd att läsa igen ...     Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är nu din följeslagare för resten av livet.Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig,men DIN ...

Av Angelina Haller - 20 september 2013 12:17


Mm .. ibland gäller det att ifrågasätta sig själv     

Av Angelina Haller - 19 september 2013 19:58


...blir kort men klokt     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards